گیاهی ترین گیاهی ترین AnzanDigital فروشگاه
خانه / آکواتک / مشخصات فنی فیلتر ممبران تصفیه آب آکوا تک

مشخصات فنی فیلتر ممبران تصفیه آب آکوا تک

مشخصات فنی فیلتر ممبران تصفیه آب آکوا تک

فیلتر ممبران فیلتر مرحله چهار دستگاه تصفیه آب است که مهمترین و اصلی ترین فیلتر است. آب وارد فیلتر مرحله اصلی که می شود پمپ با فشاری در حدود 10 بار فشار آب را به سمت فیلتر ممبران هدایت می کند.

غشای ممبران ناخالصی های آب تا ابعاد 0.001 میکرون مانند مواد غیر آلی حل شده ، مواد آلی حل شده ، اندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیتریت و فلزات سنگین مانند جیوه , آرسنیک , سرب , روی و مواد مضر را تا 99%  حذف می کند.

فیلتر ممبران، اصلی ترین، مهم ترین و گران ترین فیلتر دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس می باشد . این فیلتر از لایه های غشاء نیمه تراوا ساخته شده است که به دور یک لوله مرکزی پیچیده شده اند. غشاء نیز از جنس مواد پلی آمید و یا استات سلولوز می باشد.

ملکول های ناخالصی موجود در آب ، قادر به عبور از غشاء نیمه تراوا نیستند ، در نتیجه در طرف دیگر غشاء گیر می کنند. اما عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی طوری است که از تجمع املاح در بین لایه های فیلتر ممبران جلوگیری می کند و آن ها را از راه مجرای تخلیه پساب دستگاه ، به بیرون هدایت می کند.

 این امر باعث می شود که عمر مفید این فیلتر زیاد شود. اما زمان دقیق تعویض این فیلتر بستگی به عواملی از قبیل : کیفیت آب ورودی و میزان املاح موجود در آب ، نوع املاح و تعویض به موقع فیلترهای قبلی دارد.

چنانچه فیلترهای دیگر که در بالا ذکر شد به موقع تعویض شوند ، این فیلتر بین 12 تا 18 ماه عمر خواهد کرد. زمانی که املاح در اطراف فیلتر تجمع کنند ، روند تولید آب توسط دستگاه کند خواهد شد و در نتیجه منبع ذخیره دستگاه به کندی پر خواهد شد.

مشخصات فنی فیلتر ممبران تصفیه آب آکوا تک
مشخصات فنی فیلتر ممبران تصفیه آب آکوا تک

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام درارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مشاهده بیشتر

ویژگی های انواع دستگاه تصفیه آب کیسی خانگی آکواتک

ویژگی های انواع دستگاه تصفیه آب کیسی خانگی آکواتک

ویژگی های انواع دستگاه تصفیه آب کیسی خانگی آکواتک آب مایه حیات است. بدن ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *